Az irodai munka során legnagyobb számban keletkező dokumentumok (szövegszerkesztő és táblázatkezelő fájlok, prezentációk, stb.) kezelését érdemes erre a célra kifejlesztett speciális dokumentum kezelő rendszerekre bízni. A rendszer támogatásával magas fokú rendezettséggel lehet tárolni akár milliós nagyságrendben a dokumentumokat, a rendszer biztosítja az elektronikus dokumentumok (fájlok), mellett a hagyományos papír alapú dokumentumokat is be lehessen kapcsolni a vállalat dokumentum adatbázisába, ill. szabályozza ennek kifinomult elérhetőségét.
Az eredményes vállalkozások hatékonyságának titka, hogy felismerték az üzleti folyamatok automatizálásának fontosságát. A munkafolyamat szabályzó rendszerünk támogatásával cége folyamatait professzionálisan és költségtakarékosan irányíthatja, könnyen reagálhat a napi változásokra, és rugalmasan követheti a piac igényeit.
Az elektronikus levelezésnek komoly költségcsökkentő, hatékonyság növelő hatása van a belső (szervezeten belüli) ill. külső (szervezeten kívüli) információáramlásban.